Slippen
2 trainingen
BMW Driving Experience Zandvoort beschikt niet alleen over een ultieme vloot auto’s en een uiterst modern en multifunctioneel trainingscentrum, maar biedt ook toegang tot topklasse racecircuits in binnen- en buitenland. Daarmee zijn alle ingrediënten voor magnifieke bijeenkomsten aanwezig, zowel voor individuele cursisten als voor groepen tot 200 personen. Om alles in goede banen te leiden en u zoveel mogelijk zorgen uit handen te nemen staat er een compleet team voor u klaar.
TrainingsaanbodBMW Driving Experience
Cadeaubon
Laat de voorpret beginnen! Zoekt u het spannendste cadeau van Nederland? Bestel dan nu één van onze BMW Driving Experience cadeaubonnen! Een prachtige voucher met uw persoonlijke boodschap in een feestelijke verpakking. Het perfecte cadeau voor uzelf of iemand anders om lekker naar uit te kunnen kijken. Onze cadeaubonnen hebben een geldigheid van twee jaar! Zo bent u ervan verzekerd dat de gelukkige ontvanger voldoende tijd heeft om de training bij ons in te plannen.
Bestel een cadeaubonBMW Driving Experience
Naast een enorme keuze aan cursussen en rijtrainingen biedt BMW Driving Experience ook de perfecte ambiance voor ‘tailor-made’ (bedrijfs)evenementen. Alle cursussen kunnen naadloos worden gecombineerd met volledig gepersonaliseerde events voor uw personeel, klanten of zakenpartners. Het team van BMW Driving Experience ontwikkelt voor uw bedrijf graag een fantastische dag die de deelnemers nooit meer zullen vergeten.
Voor bedrijvenVoor wie
Tarzanbocht
De Tarzanbocht is de beroemdste bocht van het circuit van Zandvoort. Het is de eerste bocht na de start/finishlijn en staat bekend als snelle bocht waar de inhaalmogelijkheden relatief groot zijn, iets wat niet vanzelfsprekend is op circuit Zandvoort.
Tarzanbocht
De Tarzanbocht is de beroemdste bocht van het circuit van Zandvoort. Het is de eerste bocht na de start/finishlijn en staat bekend als snelle bocht waar de inhaalmogelijkheden relatief groot zijn, iets wat niet vanzelfsprekend is op circuit Zandvoort.
Gerlachbocht
De Gerlachbocht is de tweede bocht op Circuit Zandvoort en is vernoemd naar Jan Gerlach, een prominent figuur binnen de Nederlandse autosport. Hij werkte jarenlang bij de KNAC en speelde een belangrijke rol in de opbouw en promotie van de autosport in Nederland.
Gerlachbocht
De Gerlachbocht is de tweede bocht op Circuit Zandvoort en is vernoemd naar Jan Gerlach, een prominent figuur binnen de Nederlandse autosport. Hij werkte jarenlang bij de KNAC en speelde een belangrijke rol in de opbouw en promotie van de autosport in Nederland.
Hugenholtzbocht
De bocht zelf is een linkse haarspeld met een bijzonder karakter. Tijdens de grote verbouwing voor de terugkeer van de Formule 1 in 2020 kreeg hij een spectaculaire upgrade: 18 graden positieve banking — meer dan Daytona! Hierdoor is het nu een van de meest unieke bochten in de F1-kalender.
Hugenholtzbocht
De bocht zelf is een linkse haarspeld met een bijzonder karakter. Tijdens de grote verbouwing voor de terugkeer van de Formule 1 in 2020 kreeg hij een spectaculaire upgrade: 18 graden positieve banking — meer dan Daytona! Hierdoor is het nu een van de meest unieke bochten in de F1-kalender.
Hunzerug
De Hunzerug is een snel stuk van het circuit Zandvoort, gelegen tussen bocht 8 (Slotemakerbocht) en bocht 9. De naam klinkt misschien onschuldig, maar vergis je niet: dit stuk asfalt is een snel, licht oplopend knikje over een bult – een echte uitdaging voor coureurs.
Hunzerug
De Hunzerug is een snel stuk van het circuit Zandvoort, gelegen tussen bocht 8 (Slotemakerbocht) en bocht 9. De naam klinkt misschien onschuldig, maar vergis je niet: dit stuk asfalt is een snel, licht oplopend knikje over een bult – een echte uitdaging voor coureurs.
Rob Slotemakerbocht
De Rob Slotemakersbocht, is voor velen gewoon een deel van het circuit — maar voor ons is het de plek waar onze historie leeft. Deze bocht is vernoemd naar onze grootvader, Rob Slotemaker, een pionier in de Nederlandse autosport én de grondlegger van de BMW M Driving Experience.
Rob Slotemakerbocht
De Rob Slotemakersbocht, is voor velen gewoon een deel van het circuit — maar voor ons is het de plek waar onze historie leeft. Deze bocht is vernoemd naar onze grootvader, Rob Slotemaker, een pionier in de Nederlandse autosport én de grondlegger van de BMW M Driving Experience.
Scheivlak
De Scheivlakbocht is een van de snelste en meest gewaardeerde bochten op Circuit Zandvoort. Na een licht knikkend stuk omhoog duik je deze snelle rechterbocht in, vol in de wind en met minimale uitloopruimte. Een bocht met historie én karakter. Het Scheivlak neem je met hoge snelheid – in veel auto’s met meer dan 150 km/u.
Scheivlak
De Scheivlakbocht is een van de snelste en meest gewaardeerde bochten op Circuit Zandvoort. Na een licht knikkend stuk omhoog duik je deze snelle rechterbocht in, vol in de wind en met minimale uitloopruimte. Een bocht met historie én karakter. Het Scheivlak neem je met hoge snelheid – in veel auto’s met meer dan 150 km/u.
Mastersbocht
De Mastersbocht is vernoemd naar het iconische raceweekend Masters of Formula 3. Voor onze deelnemers is de Mastersbocht een ideaal oefenpunt voor het verfijnen van rijvaardigheid op snelheid. De bocht vraagt om een vloeiende stuurbeweging, nauwkeurige positionering en een perfect gevoel voor timing.
Mastersbocht
De Mastersbocht is vernoemd naar het iconische raceweekend Masters of Formula 3. Voor onze deelnemers is de Mastersbocht een ideaal oefenpunt voor het verfijnen van rijvaardigheid op snelheid. De bocht vraagt om een vloeiende stuurbeweging, nauwkeurige positionering en een perfect gevoel voor timing.
Bocht 9
Bocht 9 markeert het begin van het meest technische gedeelte van Circuit Zandvoort. Voor deelnemers aan de BMW M Driving Experience is dit de plek waar je leert om technisch te rijden: remmen op aflopend terrein, bochtensnelheid inschatten, en met finesse de kracht van de auto benutten richting bocht 10.
Bocht 9
Bocht 9 markeert het begin van het meest technische gedeelte van Circuit Zandvoort. Voor deelnemers aan de BMW M Driving Experience is dit de plek waar je leert om technisch te rijden: remmen op aflopend terrein, bochtensnelheid inschatten, en met finesse de kracht van de auto benutten richting bocht 10.
Bocht 10
Bocht 10 is een linkse bocht direct na het technische deel van bocht 9. Je komt hier met relatief lage snelheid aan, maar de bocht vraagt alsnog om precies stuurwerk en een goede lijn. Hij is licht oplopend, wat zorgt voor extra grip – maar daardoor ook de verleiding om te vroeg op het gas te gaan. Juist hier leer je hoe belangrijk rust en timing zijn.
Bocht 10
Bocht 10 is een linkse bocht direct na het technische deel van bocht 9. Je komt hier met relatief lage snelheid aan, maar de bocht vraagt alsnog om precies stuurwerk en een goede lijn. Hij is licht oplopend, wat zorgt voor extra grip – maar daardoor ook de verleiding om te vroeg op het gas te gaan. Juist hier leer je hoe belangrijk rust en timing zijn.
Hans Ernstbocht
De Hans Ernst-chicane is een korte, technische combinatie van twee bochten vlak na bocht 10. Deze chicane is kort, maar intens — en laat perfect zien hoeveel verschil je maakt met ritme, rust en controle. De bocht is vernoemd naar Hans Ernst, voormalig eigenaar en directeur van Circuit Zandvoort.
Hans Ernstbocht
De Hans Ernst-chicane is een korte, technische combinatie van twee bochten vlak na bocht 10. Deze chicane is kort, maar intens — en laat perfect zien hoeveel verschil je maakt met ritme, rust en controle. De bocht is vernoemd naar Hans Ernst, voormalig eigenaar en directeur van Circuit Zandvoort.
Bocht 12
Bocht 13 (voorheen Kuhmobocht) is een korte rechterbocht vlak voor de snelle, gebankte Arie Luyendykbocht en het rechte stuk. Op papier lijkt het een simpele knik, maar in de praktijk is het een bocht waar je het verschil maakt in topsnelheid richting start/finish.
Bocht 12
Bocht 13 (voorheen Kuhmobocht) is een korte rechterbocht vlak voor de snelle, gebankte Arie Luyendykbocht en het rechte stuk. Op papier lijkt het een simpele knik, maar in de praktijk is het een bocht waar je het verschil maakt in topsnelheid richting start/finish.
Arie Luyendijkbocht
De Arie Luyendykbocht is de laatste bocht van het circuit, om daarna volgas het rechte stuk op te rijden. Deze lange rechterbocht is voorzien van 18 graden positieve banking – vergelijkbaar met Hugenholtzbocht– en ook deze bocht is speciaal verbouwd voor de terugkeer van de F1.
Arie Luyendijkbocht
De Arie Luyendykbocht is de laatste bocht van het circuit, om daarna volgas het rechte stuk op te rijden. Deze lange rechterbocht is voorzien van 18 graden positieve banking – vergelijkbaar met Hugenholtzbocht– en ook deze bocht is speciaal verbouwd voor de terugkeer van de F1.
Circuit Zandvoort
Het beroemde Circuit in Zandvoort: Circuit Zandvoort, een circuit waar helden zoals Max Verstappen en Jan Lammers groot zijn geworden. Een circuit waar u op volle snelheid in één van onze nieuwe BMW modellen kunt rijden. Helemaal geprepareerd voor het betere stuurwerk. Wist u dat het circuit voor het eerst opende in 1948 en 4,259 kilometer lang is? En wist u dat de snelste rondetijd van 1:08.885 op naam van Max staat? We zien u graag snel!